Jumaat, 21 Jun 2013

koleksi duit lama luar negara

asalamualaikum sahabat-sahabat...
 koleksi duit lama yang ada dalam simpanan aku
kebanyakan duit dalam koleksi aku dapoat dari kawan
tidak banyak yang aku beli
ini duit lama thailand
duit ini orang bagi aku simpan sahaj buat koleksi kan..


duit ini aku dapat dekat kawan aku simpan sahaj buat koleksi

ini anak saudara aku jumpa ..
bagi dekat aku simpan saja buat koleksi kan..


ini duit lama malaya
aku dapat dari kawan juga


duit lama malaya
aku dapat dari kawan


ini duit negara brunei siri ke2


ini duit kerajaan brunei
aku beli dari kawan aku dengan harga berpatutan
ini duit lama juga siri pertama yang aku tahu...
bagi yang pengumpul tegar lebih arif tengtang duit ini..


dapat dari kawan aku
suruh aku simpan

duit ini sama dari kawan aku ..
untuk aku simpan dijadikan koleksi


yang ini duit jepun ..
duit ini aku dapat dari kawan aku perempuan jepun..
dia bagi tahu duit ini nenek dia bagi masa dia nak datang malaysia.
katanya duit ini duit lama juga ...
sekarang dia dah balik negaranya...

oklah lain kali kalau ada duit baru yang aku dapat kita kongsi lihat k
kalau ada yang ada duit yang takmau simpan antaq mai   hi hi hi 
salam senyum selalu....







Tiada ulasan :

Catat Ulasan