Jumaat, 5 Julai 2013

PERANGAI WANITA BILA DAH SUKA DENGAN LELAKI...

ini tidak terbabit sesiapa sekadar berkongsi cerita...

 MASAALAH WANITA KALAU DAH JATUH CINTA DENGAN LELAKI

bila sudah jatuh cinta, perangai lelaki itu jahat pun tidak dihiraukanya kerana sudah gila sangat padanya. sampai nasihat kawan-kawan atau keluarga pasai lelaki itu tidak diperdulikan. bahkan orang yang menasihatinya sebagai pedengki atau cuba memisahkan.

bila sudah suka sangat pada lelaki itu, janji dusta dan sumpah dusta dari bibir lelaki itu kononnya memang benar-benar menyintainya ... dinggap sebagai sungguh-sungguh ..cinta telah membuat hatinya menjadi buta.

demi kerana cinta, hati wanita amat mudah termakan pujuk dan rayu.. misalnya leleki itu berjanji akan mengahwininya dan sebelum berkahwin, lelaki itu bercumbu denganya, ada yang merelakanya, itulah kalau dah gila sangat dekat jantan.

walau pernah ditipu atau terpedaya, tapi bila orang yang dicintai  memujuk rayu tidak akan buat lagi ...mudah sahaja dipercayainya  bulat-bulat. lepas itu menyesal kena tipu lagi dan menangis bagai nak rakkk

wanita juga lebih mudah menaruh harapan yang berlebihan .. misalnya baru sahaja bercinta dah berangan-angan bakal menjadi isteri lelaki itu. sedangkan belum disiasat dengan teliti niat sebenar lelaki itu bermain cinta dengannya, tut tut laki orang he he he

tidak semua wanita bergini ... wanita lebih tahu ...
cerita diatas tidak semestinya benar, tetapi kebanyakan yang terjadi itulah ....
salam senyum selalu..... sekadar berkongsi cerita....

Tiada ulasan :

Catat Ulasan