adaoiiiii lepa sikit ja dah hilang, perangai manusia macam2 sabar ja la nak wat cam na mungkin bukan rezeki aku agaknya.... tapi masaalahnya makan modai la nak kena belikan yang baru pulak eeemememe ipad ku
selamat berpuasa semperna dibulan ramadan ini..
macam mana persiapan semperna menunggu syawal yang akan tiba..
kueh raya dah siap ke, baju raya dah beli ke,
beraya dimana taun nie...
yang pengting jangan lupa bayar FITRAH